kolmapäev, juuni 11, 2014

Pullerits: Mida näitab mu eraldistardisõitude seeria?

Teeme algatuseks veidi ajugümnastikat ka, muidu on ainult kehakultuur. Kas teate, kes on see tuntud inimene, kes on teise kuulsa inimese kohta kirjutanud nii:

«Oi, pekki, oi, pekki. Miks ma küll temast nii-nii puudust tunnen. Sest ta on nii-nii hurmav ja tema riided on nii ilusad. Tal on nii hea keha ja tal on tõeliselt, tõeliselt ilusad jalad. Tagumik... ja ta on sale ja pikk ja tal on kaunis nahk. Läbitungivad sinised silmad, mida ma armastan. Ma armastan ta silmi. Ja mulle meeldib tema võim laval esinedes... ja nii edasi ja nii edasi ja nii edasi...»

Loomulikult ei ole see Chris Froome, meie meeste Rein Taaramäe ja Tanel Kangerti ees praegu Prantsusmaal vägitegusid tegev briti rattur, kelle kohta need sõnad käivad. Juhtusin esmaspäeva õhtul vaatama telerist Dauphiné velotuuri etappi just sellest hetkest, kui Taaramäe grupis kukkudes kõige rohkem kannatas – ja Eurospordi kommentaatorid seejärel tema vahepealsetest haigustest rääkides pikalt eetriaega täitsid –, ning edasi vaatasin, kuidas Kangert veel 7 km enne lõppu pikal tõusul Froome’i ja Alberto Contadori selja taga püsis, kuni Froome kiirendas ja viie kaasajooksikuga eest läks ning lõpus oma võimsuse maksma pani – ja märkasin, et mehel võivad olla küll mägiseks rattasõiduks ideaalsed jalad, aga tegelikult on need koledad, kondised, lausa haiglaslikud jalad. (Vahemärkusena: kujutage ette, kui ma nendiks midagi naissportlaste jalgade kohta – milline kisa ja kära sellest paisuks.) Nii et jah, Froome’i ja teiste temasuguste kohta too ülal tsiteeritud naise jutt küll ei käinud.

Aga te mõelge veel.

Seni räägin teile teemast, mis paljusid vaevab: miks ma eraldistarti ehk Time Trialit ei sõida.

Esiteks, ja see on keskne, peamine: see väide on vale. Ma sõidan eraldistarti oi kui palju. Näiteks eelmisel nädalal – tervelt neli korda! Jah, tegin koguni neli Time Trialit, ja mitte mingit 10 või 17 km pikkust, mingeid laste- ja naistedistantse, vaid ikka poole pikemaid. Pärast tööd õhtupoolikul: kõht täis pargitud, siis ratta selga, ukse eest kell kohe käima, esimesed 5-10 km mõõduka tempoga n-ö lahtisõiduks ja seejärel edasi mõnusa, nauditava pingutusega, ikka ringil (v.a reedel), et keegi ei saaks süüdistada, et teen sohki ja otsin taganttuult, ja loomulikult liiklusele avatud teedel, ja loomulikult ilma eraldistardivarustuseta:

*kolmapäeval 35,7 km keskmisega 33,3 km/h (oma viga, et nii kesine aeg, sest alustasin mõttega, et lähen taastussõitu tegema ja matkama, aga alles 10 km järel häälestasin end ümber);
*neljapäeval 35,7 km keskmisega 34,9 km/h;
*reedel 29,9 km keskmisega 33,9 km/h (külgtuulega Jõgeva maanteel ühes suunas);
*pühapäeval 25,1 km keskmisega 35,0 km/h.

Jah, ma tean, et nende keskmistega ei saa Eesti eraldistardivõistlustel mingit märkimisväärset kohta. Aga pidage silmas, et ega ma võtnudki neid sõite kui võistlusi. Väntasin nii, et oleks sportlikult mõnus pingutus. Kuid ärge mitte mingil juhul rääkige, et ma ei tee Time Triali sõite. Teen – aga siis, kui tahan, ja seal, kus tahan. Ja lausa neli korda viie päeva jooksul, ja keskmiselt rohkem kui 30 km pikkuseid. Tehke järele!

Jõudu!
******
Fins & Things Trail, Sand Flats Recreation Area, Moab, Utah, 24. aprill 2012. Pildistanud Priit Pullerits. (Suuremalt vaatamiseks klikkida pildile.) Leidke pildilt ratturid!

Foto 1: Inglise rattur Chris Froome võidusõidul Belgias mullu juuli viimasel päeval. Foto autor: AP/Scanpix 
Foto 2: Chris Froome (paremal) Dauphine velotuuri esmaspäevasel etapil, Alberto Contador Hispaaniast tema selja taga. Foto autor: GodingImages / Press Association Images / Scanpix
Fotod 3 ja 4: Chris Froome Dauphine'i velotuuri pühapäevasel proloogil. Fotode autor: AFP/Scanpix

89 Kommentaarid:

At 11:57, Anonymous Anonüümne said...

Hale pläkutus. Mees ei suuda tempotrenni ja Time Triali vahel vahet teha.

 
At 12:33, Anonymous Anonüümne said...

Vastupidi, kallis 11:57. Vastus küsimusele mida näitab autori "eraldistartide seeria?" on lihtne - 0 (ümmargune).

 
At 13:17, Anonymous Anonüümne said...

Priit, see millega sina tegeled, ei ole Time Trial, vaid tavaline üksi treenimine (vaatamata sellele, et kiirused on sul täitsa muljetavaldavad). Time Trial on võistlusformaadis, mida sinu trennid ei ole (olenemata sellest, kui oskuslikult sa ka oma sõnu ei kasuta ja vääna).

Definitsioon ka Wikipedia-st:
An individual time trial (ITT) is a road bicycle RACE in which cyclists race alone against the clock on flat or rolling terrain, or up a mountain road such as Alpe d'Huez (in French: contre la montre – literally "against the watch", in Italian: tappa a cronometro "stopwatch stage"). There are also track-based time trials where riders compete in velodromes, and team time trials (TTT). ITTs are also referred to as "the race of truth", as winning depends only on each rider's
strength and endurance, and not on help provided by
team-mates and others riding ahead and creating a
slipstream. The opening stage of stage race will often be a short individual time trial called a prologue.

PS! See postitus ei ole mõeldud halvustavalt, vaid lihtsalt silmaringi laiendamiseks.

 
At 13:40, Anonymous Anonüümne said...

Kaarel Numrsalu paugutas ka treeninghüpetal enamjaolt kõvema tulemuse kui võistlustel. Samuti on Gerd Kanter treeningutel mitmeid kordi uue maailmarekordiväärilisi kettaheitekaari visanud. Kuid loevad siiski tulemused.
Nii, et treeningutel näidatud keskmine kiirus 35 km/h taandub teil võistlustel ilmselt 33 peale. Nii kehva tulemuse pärast pole tõesti võistlema minna. Ja õigesti teete. Pärast hakka veel seletama, et mis ja kuidas ning miks.

 
At 15:07, Anonymous Anonüümne said...

Ärge hädaldage. Priit on kunn ja teeb TT kus ja kuidas ise heaks arvab. Tema on sponsor ja arvamusliider.

 
At 16:50, Anonymous Anonüümne said...

Loogikas pole Pullerits kunagi tugev olnud.

 
At 18:40, Anonymous Anonüümne said...

Tappa a cronometro ei ole Pulleritsu suguste silesäärsete nõrkade jaoks.

 
At 19:28, Anonymous Anonüümne said...

Kuidas mul on siiber neist tagaselja teiste kohta halvustavalt sõna võtvatest argpükslikest anonüümikutest. Neile võiks jalaga kubemesse anda. Kohe kaks korda.

 
At 19:49, Anonymous Albert Sveitser said...

Rõõmustage tsiklistid! Varsti haarab teiegi elu futbolismi ärevus. Ning kui te veel ei ole õnnelikud, siis lugege seda tihedat mõttekülvi ja saage õnnelikuks.
His master's voice. Filosoofia meister isiklikult
http://jalgpallimm.postimees.ee/2821486/pohlak-mm-ja-motted-teisiti

 
At 19:49, Anonymous Anonüümne said...

Need pole halvustavad sõnavõtud, vaid faktide nentimine. Ajakirjanduse põhitõde on ju, et asju tuleb analüüsida igakülgselt.

 
At 19:54, Anonymous Mul kube niigi haige said...

19:28 aga palun kelle kohta võetakse tagaselja sõna (Pulleritsule lisaks?) Nurmsalu või? Mida tema kohta halvasti öeldi? Või näiteks Taaramäe? Kõik on poiste enda initseeritud, IMHO. Poleks suurustlevat juttu meedias, poleks ka "tagaselja" komentaare. Ikka ise tõmbame .... kaela, ikka ise.

 
At 20:10, Anonymous Anonüümne said...

Varro Vooglaid: kui riigikogu annab homoaktivistidele järele, siis olen valmis suurimaks protestiaktsiooniks Eesti ajaloos
http://maaleht.delfi.ee/news/uudised/eestiuudised/homses-maalehes-varro-vooglaid-ei-vihka-homosid.d?id=68860239

Priit! Kas mobiliseerid tsiklistid, suuskurid, alfaisased ja Kaitseväe V Vooglaiule abiks? Sest vastas on rahvusvaheline liberalismi mahvia.

Üks asi veel. Endine peaminister kui keskmisest kõvem tsiklist ja murdmaasuusataja paindub ehk temagi profiil konservatiivse alfaisase mütsi alla. Mis on tema seisukoht? Karta on et mees vaikib kui haud ja veeretab kuuma kartuli teistele sülle. Magus töökoht euroisandate juures, seda ei saa käest lasta. Eesti rahva ja riigi käekäik jääb otsustavalt teiseks.

 
At 20:15, Anonymous Väike Pippin said...

Ning homovalitsus pühitakse Toompealt veel enne valimisi minema
AGAD OMASOOIHARATE SEADUSE e. sexuaalhlvete seadustamise seaduse eelnõu algatajad hakaku endale aegsasti töökohta otsima. Ning mitte mingil juhul riigiasutustes, sest sinna nad ei kõlba ja sealt otsitakse nad üles KES NEED ON, PIDAGE ALATISEKS NIMED MEELES:

Eelnõu algatajate hulgas on reformierakondlased Aare Heinvee, Andrus Ansip, .....

 
At 20:20, Blogger Priit Pullerits said...

Nii, raporteerin. Rääkisin täna ühe riigikogu liikmega, kes selle skandaalse seadusega seotud ja asju lähedalt teab. Mõistagi kaitsen allikat, sest tahan temalt ka edaspidi infi saada. Ja ta ütles, et paljud 40st, kes esimese hooga eelnõu toetuseks allkirja andsid, juba kahetsevad seda sügavalt ja peidavad silmi. Teiseks, isegi kui asi suurde saali läheb, on seal üks juriidiline trikk, mis teeb asja suures saalis vastuvõtmiseks vägagi keeruliseks, aga seda trikki teavad vaid asjatundjad (ja nüüd mina ka), aga seda nad laialt ei kuuluta. See peab tulema kriitilises situatsioonis ootamatu, valusa pommina. Ja kolmandaks, pole sugugi halb, kui asi õiguskomisjonist suurde saali läheb, sest seal on selle läbikukutamine hoopis tõenäolisem, ja seda suure pauguga, nii et kõik näevad ja kuulevad. Seal mängivad mõned mehed, kes on õigel poolel, pika perspektiiviga taktikamängu, mitte ei kire niisama iga lükkekese peale, nagu geistaapo. Nii et säilitagem rahu! Sest meie, spordimehed, oleme õigel poolel. Ja meis on jõud! Vperjod!

 
At 20:33, Anonymous Anonüümne said...

Tubli Priit! Oled nagu kardinal Richelieu, kontrollid sõitu ja riigi pulssi. Lisaks tsiklistidele seisame ka meie, Lemani Karla poksiklubi poisid sinu selja taga vankumatu rivina. Kas on loota et hr. Ansip astub õigel ajal üles ja ütleb autoriteetse (kontra) sõna?

 
At 20:38, Anonymous Anonüümne said...

Kogemus on näidanud, et selleks, et Pulleritsu väidetest õigesti aru saada, tuleb neid lugeda vastupidi. Seega siis: 1) neile 40le on tulemas tõhusat täiendust ülejäänud 61 saadiku hulgast, kes esialgu allkirja ei andnud; 2) kõnealune juriidiline trikk võimaldab parimal juhul ainult korraks vett segada - umbes nagu Pilve kunstlikud formaalsed argumendid Veerpalu asjas CISis, mis kõik (erinevalt Krista Fischeri omadest) olid kergesti kummutatatavad; 3) kui eelnõu suurde saali läheb, siis on tõenäolisem hoopis tema vastuvõtmine, sest siis on kogu protsess avalikkuse, sh lääneriikide esindajate silma all, kes saavad vajalikul hetkel vajalikku kohta survet avaldada.

 
At 21:23, Anonymous Anonüümne said...

Meie seisame ka Priidu selja taga.
Meeskoori poisid.

 
At 23:21, Anonymous Anonüümne said...

Poliitikas kogenematu Pullerits laseb Riigikogu liikmel endale natuke kärbseid pähe ajada. Kardina tagant jälgitakse suures saalis toimuvat hoolikalt, nagu 20:38 õigesti ütleb.

 
At 00:16, Anonymous Anonüümne said...

Mida näitab eraldistart?
Who cares?

Täna algab jalka MM!!!!!!!!

 
At 00:23, Anonymous Anonüümne said...

Trikk on selles, et suures saalis on vaja 51 häält kokku saada, aga see pole lihtsalt võimalik.

 
At 00:27, Anonymous Anonüümne said...

Polnudki seda varem märganud, nüüd just jäi silma.
Iga inimene saavat alloleva teksti saata ühe korraga 101-le väljavalitule.
Hea idee ja meie ülimerkantiilsesse maailma ka väga hästi sobituv - korralik efektiivsus!
Kaitsetu vaene inimene ei pea tegema 101 tüütut kopipastet, vaid saab teha ÜHE ja ülejäänud aja tegeleda iseendaga (enda arendamisega). Tehnika on imeline!

"Eesti Vabariigi põhiseaduse § 27 kohaselt on meie riigil ja tema esindajail KOHUSTUS kaitsta perekonna institutsiooni kui rahva püsimise ja kasvamise ning ühiskonna alust. Seejuures põhineb perekond põhiseaduse mõtte kohaselt mehe ja naise ühendusel.

Seetõttu peavad põhiseaduslikule korrale truudust vandunud Riigikogu liikmed kaitsma perekonna institutsiooni püüdluse eest see radikaalselt ümber defineerida.

Olen sügavalt pettunud kõigis Riigikogu liikmetes, kes annavad põhiseadust eirates ja kümnete tuhandete inimeste vastuseisust hoolimata kooseluseadusele oma toetuse ning võtan seda arvesse tulevastel valimistel.

Kui kooseluseadusega tahetakse siiski edasi minna, tuleb see panna rahvahääletusele, sest tegu on ühiskonna aluste ümberdefineerimisega, milleks on voli vaid rahval."

 
At 00:31, Anonymous Anonüümne said...

Tead, 00:16, oleks ma pede, siis ma ütleksin, et pista see pall endale p...e. Who cares!

Kuna ma ei ole, siis ütlen leebelt, inimlikult - rahune maha.

 
At 08:46, Anonymous Anonüümne said...

See blogi on kujunenud vihkamist ja sallimatust üleskutsuvaks blogiks. Autor ees ja kari "kõvu" mehi järel.
Elage ise ja laske teistel elada. Nautige asju ja tegevusi, mis teile rõõmu pakuvad. Püüdke mitte oma elu muuta teistele meelepäraste tegevuste halvustamiseks. Vast jõuab kohale. Kuigi kahtlen juba ette.

 
At 09:18, Anonymous Artur Vader, inimeste sõber said...

See blogi on kujunenud vihkamist ja sallimatust üleskutsuvaks blogiks.
Tõsi või? Seleta lähemalt palun keda siin vihatakse ja mil viisil ollakse sallimatud? See blogi ja blogi kaasaelajad järgivad piibli 10 käsku ehk kristlase elunormi, ehk elavad ja suhtuvad igati eetiliselt ja inimsõbralikult.

Autor ees ja kari "kõvu" mehi järel.
Tahtsid vist ütelda kari tarku mehi. Aga tarkade meeste järgi peab joonduma, see on kogukonna jaoks ellujäämise eelduseks.

Elage ise ja laske teistel elada.
Kellel me oleme keelanud sündsat elu elada? Näiteid palun!

Nautige asju ja tegevusi, mis teile rõõmu pakuvad.
Absoluutselt. Sa ei pea seda meile ette ütlema. Näiteks organisatsiooni Ku Kluks ja Klaan mehed nautisid patustajate nuhtlemist. Kõigevägevamale igati meelepärane tegevus.

Püüdke mitte oma elu muuta teistele meelepäraste tegevuste halvustamiseks.
Ühiskonnas on normid kullake. Kui vargale ja petturile meeldib tema tegevus, siis saad ehk isegi aru, et need "meelepärased tegevused" hakkavad teisi segama. Seega on vahelesegamine õigustatud.

Vast jõuab kohale. Kuigi kahtlen juba ette.
Siin on sul õigus. Sinu nutulaulu ei suuda me mõista. Seleta lähemalt ja näiteid abiks võttes mis sulle kurbust ja nõutust tekitab. Katsume seejärel igati abiks olla. Aitäh!

 
At 09:27, Anonymous Kolonel Kamratov said...

Autor ees ja kari "kõvu" mehi järel.
--------------------------------------
Jah. Sellele lisaks et nad on kõvad mehed, on nad veel autoriteetsed mehed, kiitust väärivad mehed, tublid mehed. Blogi pidajale lisaks härrased Lõuna-Eesti veloklubist. Läänes tuntakse neid kui Tartu gruppetto, idas kui Tartuskaja (sbornaja) kamanda. Siis veel härra Paul Vaart Põlvast, Oru Juhan Harjust, Laane Jakup (oli vist Virumaa metsadest). Ja paljud paljud teised. Kokkuvõttes võiks öelda et eesti rahva tegelik eliit.

 
At 09:29, Anonymous Kolonel Kamratov said...

Autor ees ja kari "kõvu" mehi järel.
--------------------------------------
Jah. Sellele lisaks et nad on kõvad mehed, on nad veel autoriteetsed mehed, kiitust väärivad mehed, tublid mehed. Blogi pidajale lisaks härrased Lõuna-Eesti veloklubist. Läänes tuntakse neid kui Tartu gruppetto, idas kui Tartuskaja (sbornaja) kamanda. Siis veel härra Paul Vaart Põlvast, Oru Juhan Harjust, Laane Jakup (oli vist Virumaa metsadest). Ja paljud paljud teised. Kokkuvõttes võiks öelda et eesti rahva tegelik eliit.

 
At 09:31, Anonymous Kolonel Kamratov said...

Autor ees ja kari "kõvu" mehi järel.
--------------------------------------
Jah. Sellele lisaks et nad on kõvad mehed, on nad veel autoriteetsed mehed, kiitust väärivad mehed, tublid mehed. Blogi pidajale lisaks härrased Lõuna-Eesti veloklubist. Läänes tuntakse neid kui Tartu gruppetto, idas kui Tartuskaja (sbornaja) kamanda. Siis veel härra Paul Vaart Põlvast, Oru Juhan Harjust, Laane Jakup (oli vist Virumaa metsadest). Ja paljud paljud teised. Kokkuvõttes võiks öelda et eesti rahva tegelik eliit.

 
At 09:36, Anonymous Anonüümne said...

Eraldistardi eelistajatele vastukaaluks soovin selgitada, et jalgrattasõit on ses mõttes kümnevõistluse sarnane, sealgi ei ole üht ala eelistades võimalik olla kümnevõistleja.
Rasdelnik ei ole jalgrattur. Eraldis on EMV stardis käinud läbi ajaloo kulturiste, suusatajaid jne. Grupisõidus aga neid ei näe, sest seal peab lisaks mootorile ka oskusi olema. Grupisõidus on palju just kõrvade vahel kinni ja seda ainult treenides ei õpi. Grupisõitu on võimalk õppida ainult võistlustel - paraku.
Ka kukkudes muide, sedasi saadakse üle halvavast hirmust (mitte segamini ajada ettevaatlikkusega).
Kogemustega on võimalk hinnata kelle lähedusse grupis võib hoida ja kelle lähedusest tuleks eemale hoida, ka see on oskus, mida trennis (eriti üksinda) ei tule.
Siit ka vastus ühele varasemale painele, ei rattaralli pole ohtlik. Kukkumisi on jalgrattasõidus ikka juhtunud. Kogemuste lisandudes on neid võimalik ettenäha ja neist eemale hoida.
Eraldistardile keskendudes aga jalgrattaga sõitma ei õpi.
Terv.Toomas

 
At 09:42, Anonymous Anonüümne said...

No sõbrake kes sa dzotile viskusid kiirelt ja ennast nähtavasti puudutatud tundsid, eks vastan siis.

Keda vihatakse ja mil viisil ollakse sallimatud?
Endast erinevaid inimesi vihatakse siin. Maailm ei ole ainult konnatiik Eesti. On väga normaalseid mustanahalisi olemas. On väga normaalseid inimesi homode seas olemas. On väga normaalseid spordialasid olemas peale jalgrattasõidu ja suusatamise. Need muidugi ka. Kuid ei pea maha tegema teisi inimesi ja nende eelistusi. Kui vaadata lahtiste silmadega tegelikke probleeme, mis meil siin Eestis on ülimalt hulgi mehi, kes ei suvatse oma lihaseid lapsi ülal pidada. Vintskevad kõigi vahenditega eemale, et mitte penni ei peaks andma lapse heaks, kes on nende enda omad ja kes ei ole selles süüdi, et sellise mehe lapseks sündisid. Ja see on tuhat korda suurem probleem, kui mingid vähemused, kellega te oma elus praktiliselt kokkugi ei puutu. Kuid lihtsam on mingeid erinevaid inimesi tampida, olgu see nahavärv või muu, see teeb machoks, eks ole? Mingi kristlusega ja inimsõbralikkusega siin küll tegemist ei ole. Selles osas tee endale selgeks, mis see üldse tähendab.

Autor ees ja kari "kõvu" mehi järel. Ütlesin "kõvu" ja nii ka mõtlesin. Tarkus on võime olla muuhulgas tolerantne. Ja karja (kogukonna) järgi joonduda on eelkõige nõrkuse ja lambakarja tunnus.

Elage ise ja laske teistel elada.
Blogi autorile ei anna asu, et peale nende spordialade, mida tema harrastab, et maailmas spordialad, nagu näiteks tennis, golf, jalgpall, mida harrastavad kordades rohkem inimesi ja mis on konkurentsitult populaarsemad. On jabur kuulata idiootseid väiteid, et need alad on mõttetud ja vaid raha täis topitud jne, jne. See on lollus kuubis.

Nautige asju ja tegevusi, mis teile rõõmu pakuvad.
Aga blogi autor ja tema poole koogutajad - sõitkegi sis ratast ja tundke sellest rõõmu. Püüdke olla paremad inimesed ja muuta maailma seeläbi paremaks. Teiste ellu ronides ja seda korraldama asudes ei too see head ei teile ega teistele.

Püüdke mitte oma elu muuta teistele meelepäraste tegevuste halvustamiseks.
Kuule inimene, niikaua kui sinu elu ei ole keegi seganud, ära räägi normidest. Olen liiga palju näinud neid tegelasi, kes avalikkuse ees räägivad normidest ja reeglitest ja mõistavad teisi hukka, seljataga teevad selliseid jälkusi et vähe pole. Muideks, need kirikuisad, kes on hulgaliselt väikeste poiste ahistamisega vahele jäänud, on täpselt seda nägu - juhendavad ja õpetavad teisi, kuidas elada, mida tohin ja mida ei tohi, aga ise on jälkuse ja variserlikkuse musternäited.

Vast jõuab kohale. Kuigi kahtlen juba ette.
Mõtle veelkord läbi, mida ma eelpool kirjutasin. Vahest ikka jõuab kohale.

 
At 09:42, Anonymous Anonüümne said...

..... Kogemuste lisandudes on neid võimalik ettenäha ja neist eemale hoida.

Aga meie lootus Taaramäe? Tal peaks olema juba päris mitu mitu aastat kogemust ja kõrgel tasemel. Aga ikka ......

 
At 10:09, Anonymous Kristjan said...

Eraldistardi nõudmisest.
Tahaks teada mis keksmine tuleb võrreldaval rajal, hetkel ja oludes.
Kui see märk maha jääb ja Priit vahepeal rattatrenni oskuslikumalt tegema hakkab siis on hea näha kuidas eraldistardi tulemused muutuvad.
PS! "mõnusa, nauditava pingutusega" ei ütle küll midagi tehtud trenni kohta - eriti kui autor on tihti päris emotsionaalne oma sõitude osas.

Ja ega siis grupisõidu võistlusi tegemata pea jätma, mõlemat võib ju sõita.

 
At 10:13, Anonymous Anonüümne said...

Ükspõlv kannab muret rahvuse puhtuse eest.

 
At 10:24, Anonymous Artur Vader, inimeste sõber said...

On väga normaalseid mustanahalisi olemas. On väga normaalseid inimesi homode seas olemas.

Ei ole märganud et siin blogis normaalseid m-nahalisi ja normaalseid homosid halvustataks. Kes on halvustanud härra Sanderit? Seda esiteks. Teiseks, too näiteid mustanahaliste halvustamisest. Mina ei mäleta ühtegi.

meil siin Eestis on ülimalt hulgi mehi, kes ei suvatse oma lihaseid lapsi ülal pidada
See blogi pole loodud pereprobleemide lahendamiseks. Minu teada kõik selle blogi osalised mehed kasvatavad ontlikult oma lapsi. See et kuskil mõned lapsed isata elavad, kuidas on selles süüdi PP/Scanpixi blogi? Kui sa soovid, me võime ju antud teemal sõna sekka öelda.

Kuna sa asjast aru ei saa, siis ütlen otse. Mitte homosid ei vihata, vaid homopropagandat, ehk haiguse pealesurumist. Ehk oled kuulnud, et normaalsed homod on selle tralli vastu.


tennis, golf, jalgpall, mida harrastavad kordades rohkem inimesi ja mis on konkurentsitult populaarsemad. On jabur kuulata idiootseid väiteid, et need alad on mõttetud ja vaid raha täis topitud jne, jne. See on lollus kuubis.

Oled vist noor inimene, kel analüüsivõime nõrk. Seletan, aga need alad ongi "raha täis topitud", kuna need on visuaalsed nn. TV alad, on väga palju inimesi (ma ei mõtle sportlasi), kes nendelt aladelt ülimat kasu teenivad, sest need on sisuliselt tsirkus, mille eest rahvas on nõus maksma. Meil on täielik õigus oma väike subjektiivne arvamus nende kohta öelda. Kes oled sina et seda keelad? Suusataja on 100x rohkem sportlane kui jalgpallur. Ei hakka siin praegu tõestusi tooma. Isegi kergejõustiku sees on alad erineva "sportlikkuse" kaaluga. Kui EM-ilt tulid Kanter ja Loskutov, ühel oli pärg kaelas ja teisel mitte. Ometi said tõsised spordimehed aru kes kõvem mees.

Aga blogi autor ja tema poole koogutajad - sõitkegi sis ratast ja tundke sellest rõõmu.
Seda me teeme ju

Püüdke olla paremad inimesed ja muuta maailma seeläbi paremaks. Teiste ellu ronides ja seda korraldama asudes ei too see head ei teile ega teistele.

Too näiteid kus me kellegi ellu oleme roninud?

Siiski siiski, oma ühiskonna elu peab korraldama. Vägisi jääb mulje et homod on asunud Eesti elu korraldama. Kas neile on teiste elu korraldamine siis lubatud?
Tundub et oled naks noormees, ehk oled märganud et Briti saadik Chris Holtby on viimasel ajal rohkem kui korra sõna võtnud kooseluseaduse asjus. Ma küsin nüüd nagu sina - mis õigus on mingil välismaalasel survestada meid? Kuna tegemist kõrge ametnikuga, siis on tegu lausa teise riigi siseasjadesse sekkumisega. See on juba teine tera kui blogis oma tagasihoidlikku arvamust avaldada.

Nii et kes siin keda oma seaduste järgi elama panna püüab?

 
At 10:40, Anonymous Vader said...

No sõbrake kes sa dzotile viskusid kiirelt ja ennast nähtavasti puudutatud tundsid, eks vastan siis


pole ma sulle mingi sõbrake, sa tolerandijuntsu
Ootan ikka veel vastust normaalsete homode kottimise asjas. Seleta kelle ellu me oleme roninud? Üldistama oled kõva mees, küsimuste eest põikled kõrvale.

 
At 10:51, Anonymous Anonüümne said...

To Artur Vader:

Ma olen keskealine mees ja elukogemust natuke on kogunenud.Olen seda blogi lugenud kui spordiblogi ja mulle oli üllatus, et spordimeestele homoteema isiklikult niivõrd oluline on. Aga ma ei tahaks homoteemal rohkem sõna võtta, kuna mulle on see täiesti võõras ja ei puuduta minu elu mitte kuidagi. Kui teie igapäevases elus on see nii olulisel kohal, siis pange edasi.

Spordialade osas - terve mõistusega inimesed panevadki raha sellesse alasse, kus selleks on pointi. St mida harrastavad ja fännavad miljonid inimesed.
Suure raha liikumisel on oma selge ja põhjendatud loogika. See, et spordiala selliseks saaks, peab ta olema inimestele kaasakiskuv nii ise harrastada kui vaadata meistrite mängu. See et suusataja oleks 100x rohkem sportlane kui jalgpallur on idiootne ja mõttetu väide. Olen täiesti kindel, et kui te oskaks ja suudaks, siirduksite kiirelt rattasõidu ja suusatamise juurest nende "rahaalade" juurde, nii nagu Margus Hunt loobus kettaheitest Ameerika jalgpalli kasuks. Aga võimed ja oskused ei luba. Ja siis on paraku viinamarjad hapud ning millegipärast on vaja valget mustaks värvida, väites et rattasõit ja suusatamine oleks midagi erilisemat ja sportlikumat. Samamoodi väitsid NSVL ajal kompartei funktsionäärid, et vot "amatööride" sport on puhas ja õilis, aga teil seal läänes profisport halb ja räpane.

 
At 10:53, Anonymous Kristjan said...

Johaidii - saage üle oma seksuaalsuse probleemidest.
Spordiblogi's tuleb seda homoteemat juba lehekülgede kaupa. Tahaks midagi asjalikku lugeda aga siin vaieldakse kes on kõvem homovihkaja või armastaja.

 
At 10:57, Anonymous Anonüümne said...

Täiesti nõus, tahaks ise ka spordijuttu ja kommentaare lugeda. Sellepärast tähelepanu juhtisingi.

 
At 11:09, Anonymous Anonüümne said...

No nii, Artur Vader lõi vaenlase taganema. Tubli! Arvestades, millise bravuuriga vaenlane 08:46 peale lendas, pole sellest enam midagi järel, mees tõmbas oma vihkamise ja sallimatuse süüdistused jalge vahele ja vahetas kohe teemat. Tubli, Artur Vader, nii peabki - anda väärikas ja jõuline vastulöök ja me kõik näeme, kuidas vaenlase bravuur kui kaardimajake kokku kukub.

 
At 11:16, Anonymous Anonüümne said...

Tõesti... nii geistaapo kui ka anti-geistaapo, kas see on spordiblogi või mingi gayweb? Aitab küll sellest pidevast gay halast.

 
At 11:23, Anonymous Anonüümne said...

Kuule kas nii Artur Vader kui kommija 11.09. on mõlemad blogi autor ise? Täpselt tema stiil ja mõttemaailm. Ise kirjutan ja ise kiidan, et kui hea ikka oli kirjutis. Eks ole PP, on ju nii?

Ja ma ei ole mingi vaenlane ja ei ole midagi jalge vahele tõmmanud. Olen jätkuvalt oma seisukohtades kindel, aga arvan ka,et need on minu seisukohad ja neid kellelegi peale suruda ei kavatse. Soovisin natuke tähelepanu tõmmata sellele, mis mind häiris.

 
At 11:33, Anonymous Anonüümne said...

->00:31
Sitta sa ütleskid, sa ei julge sõna "perse" väljagi kirjutada, rääkimata siis perse või persse ütlemisest.
Võltskombekas selline!

00:16

 
At 11:42, Anonymous Anonüümne said...

Ei tea kas siinsed tsiklistid ja futbolistid peaksid omavahel ära leppima? Kui nii juhtub, siis esitan P/Scanpixi bloogi noobeli rahupreemia laureaadiks 2015.
Isiklikult loodan, et nii ei juhtu.

 
At 11:44, Blogger Priit Pullerits said...

11:23 - minu nimi on Priit Pullerits ja ma esinen oma nime all. Erinevalt enamikust teistest, ka teist. Kui tulete kahtlusi külvama ja mind nendega üle puistama, siis pange ikka oma täisnimi alla - nii palju ikka olete mees või ei ole?

 
At 11:56, Anonymous Anonüümne said...

Mina kui tsiklist kannan futbolistide peale kauna, ning seda kategooriliselt kuni elu lõpuni.

Noh tänasest paar nädalat võin väikese möönduse teha ja futboliste nende narruse pärast mitte mõnitada.

Kui vaadata Postimehest kes kõik asuvad palliveeretamist kommenteerima. No andke andeks! Latt on ikka väga madalale asetatud.

Ärge nüüd arvake et ma mingi vihkaja olen. Küll aga võiks meedias esinemiseks ..... noh sedasama,
mis ma tahan öelda et herr Indrek Schwede on väga hea loo kirjutanud. Mida aga ei saa alaliidu presidendi kohta öelda.

 
At 13:46, Blogger Priit Pullerits said...

Just rääkisin ühe Riigikogu liikmega 40 hulgast, avaldasin oma seisukoha - peab ju rahvasaadikuile end kuuldavaks tegema, mitte niisama omavahel vaid auru välja laskma.

Üks lapsevanem rääkis, et meil on lasteaedades juba Taani õppematerjal (kui Friida oli Markus vms), kus väikestele lastele püütakse juba sisendada, et sugu on fiktsioon. Kuulge, minu arvates on see jõhker sigadus ja inimõiguste rikkumine, kui soolise identiteedi loomulikku väljakujunemist püütakse sedamoodi saboteerida. Kurat, miks seal Euroopast ainult idiootsust tuleb? Kui kaua me peame seda jama taluma? Mul hakkab mõõt täis saama. Kellel veel?

 
At 13:51, Anonymous Anonüümne said...

mul ka,Priit võta midagi ette,mul mitme karu ramm ,kohe tulen appi.

 
At 14:08, Anonymous Kristjan said...

Hr.Pullerits'u sõnavõtt jätab mulje, et mõned meist sündisid liiga hilja.
Alates siit 1865 aastast, sai selline mõtteviis pöördumatu käigu - PP arvates siis allakäigu rajale. (1865 in the United States. The American Civil War ends with the surrender of the Confederate States, beginning the Reconstruction era of U.S.)

Sellega hakkas alla käima White Power ja Man's World. PP tahab ajalugu tagasi ja kutsub revolutsioonile. Aga millisele?

Tagasi vanadele radadele - valged on õiged, mehed on targemad, nõrgad jäävad kõrvale. Ajalugu muutis sellist mõtteviisi. Kuid muutused lähevad edasi, järjest kaugemale.
Ma olen nõus, et tuleks tõmmata pidurit aga mitte tagasikäiku sisse lükata.

 
At 14:13, Anonymous Anonüümne said...

Hei Vader! Northug on öelnud, et jalgpall on võrreldes suusatamisega tunduvalt raskem ala! Niisiis, see 100 ja muude protsentide jutt jätke järele. Nii on!

 
At 14:35, Blogger Priit Pullerits said...

Pidurit tõmmata paistab juba hilja, 14:08. Kuid ka tagasikäik on võimalik. Ülle Madise, presidendi õigusnõunik, rääkis raadios, et Hispaanias on parempoolsed saanud võimaluse ning lubanud kõik need vasakliberaalsed vahepealsed muutused - Madise nimetas konkreetselt homoasju - tagasi keerata ehk tühistada. Nagu näha, hakkab ka mujal inimestel mõõt täis saama. Me pole siin päris üksi.

 
At 14:48, Anonymous Anonüümne said...

09:42, Taaramäe kukkumine oli loetu põhjal põhjustatud algajatele omasest tähelepanu hajumisest, nii nagu paljud kukkumised sõidu selles faasis sellel tasemel. Samas nädal järjest, kuus tundi päevas täie tähelepanu ja keskendumisega sõita...
Samas pole ma keegi, et profitaseme kohta midagi öelda. Eks ma ainult oletan.
Terv. Toomas

 
At 14:55, Anonymous Anonüümne said...

Priit võitleb õige asja eest.

 
At 16:14, Anonymous Anonüümne said...

Kurb tunnistada, aga Vaderil TdF-ile asja pole. Kahtlane, kas ta Dauphine velutuuri lõpuni üldse jõuab sõita. Kanx seevastu näitab kihvti minekut, on kellele kaasa elada.

 
At 17:15, Anonymous Anonüümne said...

Lp hr Pullerits, kas ajakirjaniku kutse-eetika mitte ei nõua oma seisukoha mitte väljanäitamist? Ajakirjaniku töö - mida nimetate kummalisel kombel "auru välja laskmiseks" peaks olema erinevate seisukohtade faktipõhine ja tasakaalustatud toomine laia avalikkuseni. Teie "partisaanlus", kui Ameerika "Vanity Fairi" keelekasutust järgida, jätab ebaprofessionaalse mulje.

 
At 17:53, Anonymous Anonüümne said...

Ma väntasin 17aastaselt 14,7 km keskmise kiirusega 44 km tunnis, aasta oli siis 1984 ja polnud üldsegi mitet trennimees.

 
At 17:58, Anonymous Anonüümne said...

17:15 ???
kas siin blogis pole P Pullerits sama palju eraisik, nagu meie, kommenteerijad?

 
At 18:00, Blogger Priit Pullerits said...

17:15, küsite: kas ajakirjaniku kutse-eetika mitte ei nõua oma seisukoha mitte väljanäitamist?

Vastus teile on: ei, ei nõua. Vt Eesti ajakirjanduseetika koodeks! Lisaks, mõelge loogiliselt: kuidas saaks ajakirjanik kirjutada arvamuslugusid, kui ta ei tohiks seisukohta võtta? Absurd ju!

Ma saan aru, et üritate mind sellise küsimuse püstitusega vaikima sundida küsimustes, kus olen Eestis oluline tõe väljaütleja, aga see ei lähe teil läbi, kohe kuidagi ei lähe.

Ootan teie vabandust, et süüdistate mind ebaprofessionaalse mulje jätmises, ning selle alusetu arvamuse levitamise eest.

 
At 19:43, Anonymous Anonüümne said...

Arvamuslugu võite muidugi kirjutada. Arvamuslood on tavaliselt vastava pealdisega, "Arvamus", "Kommentaar" vms tähistatud, vähemalt soliidsetes väljaannetes.
Siin oleta aga ajakirjaniku töötõendiga vehkides tunginud sisse Riigikogu tööruumidesse ja teete saadikute hulgas aktiivset mõjutustööd. Just seda pidasin silmas. Ei, kahjuks ei saa ma teie ees vabandada. Sel lihtsalt põhjusel, et ei ole midagi vääralt esitanud.
Lugupidamisega,

 
At 20:28, Anonymous Anonüümne said...

Aga kas ajakirjanik ei või teha saadikute seas mõjutustööd? Kui see eesti rahva huvides on?
Arvata võib et saadikute seas teevad mõjutustööd euroopa raha ja väljamaa saadikud (Chris Holtby). Mks nemad võivad teha? ja PP ei või?

Seega, oled siiski vabanduse võlgu. Me ootame.

 
At 21:17, Anonymous Anonüümne said...

Tervitan sind, Homoseadus! - meie uus ja parem Piibel.
Kriips on peal Eesti iibel.

Maa jääb tühjaks nagu maantee Piibel.
Heteroseksist - igaühel saanud siiber.

Aga telekas käib 24/7 futboll.
Mängivad NWO - Estonia, seis on 1 : 0.

Märkus. NWO - väidetav rahvusvaheline mõjuvõimas variorganisatsioon, kelle eesmärgiks on rahvusriikide poliitikakujundamise mõjutamise abil saavutada Maailma rahvastiku kardinaalne vähenemine jm ümberkorraldused.

 
At 22:42, Anonymous Anonüümne said...

Valged mehed võivad joosta küll - kui tahavad. (1 miili jooks, Oslo, Bislett 2014)

 
At 22:56, Anonymous Anonüümne said...

Tesfaye Homiyu. http://en.wikipedia.org/wiki/Homiyu_Tesfaye
Õpetlik lugu

Kui Mukunga pühapäeval Narva Enegiajooksul (poolmaratoni EM) ülivõimsalt jookseb, kas tal on lootust siis EV kodakondsusele? Saksa (Tesfaye) ja Rootsi (Aregawa) eeskuju järgides peaks ütlema: "Jah, on küll". (Kuid Mukunga pole enam väga noor. Ja teiseks, Mukunga ei tarvitse üldse võita. Mehe jooksutehnika pole ideaalne.)

- -
"His rise as a runner generated much discussion among the German athletics scene and coverage in the German press. Some were concerned at presence of a foreign-born runner quickly acquiring German citizenship and being selected for the national team"

 
At 23:13, Anonymous Anonüümne said...

Horvaatia juhib, Brasiilialt omavärav. Milline turniiri algus!!!

 
At 23:15, Anonymous Anonüümne said...

Kui nii edasi, siis on oodata brassidelt toorutsemist, nagu nad Eestiga mittepisiavalt hästi hakkama saades tegid.

 
At 23:40, Anonymous Anonüümne said...

Palun ärge reostage kommentaariumit. Peremehele ei meeldi.
Selle blogi teemad on - lugege päisest - talvel suusatamine, suvel jalgrattasõit ja jooksmine. Futboll leiab üliküllast ja igakülgset kajastamist ERRis, ajalehtedes jne.

 
At 00:01, Anonymous Anonüümne said...

Ei tea kas Pullerits ka jalkat vaatab või pani tropid kõrva ning tõmbas teki üle pea.

 
At 00:24, Anonymous Anonüümne said...

Samal ajal.. Ukraina separatistide "rahvakaitseväelased" on oma valdusse saanud 3 T-63BV2 tüüpi tanki. Tankikolonn liigub läbi Snešnoje ja Makejevka Donetski peale. Eesmärgiks on tõenäoliselt Slovjansk (Slavjansk). Ukraina relvajõudude 40 tanki kolonn Luganski lähistel omakorda on sattunud miinipildujatule alla ja blokeeritud.
- - Ei pea olema kolonel Ants Laaneots, et olukorra tõsidust mõista. Eestis aga on kõigi tähelepanu köitnud Kuningas Futboll! [Kas saame välistada, et Kaitseväe kasarmutes, kontroll-läbilaskepunktides, valvepostidel praegusel äreval tunnil ei istuta mitte telesilma ees, lõdvestunult, relvad hunnikusse visatud? Ei, me ei saa seda välistada! Sest meedia pidev propaganda suudab läbi murda ka kõige kõvemast kolbast, eriti noortel, kelle luud ei ole veel täielikult kõvastunud]

 
At 00:59, Anonymous Karel-Urmo, tudeng said...

Soorollid tuleb vabaks lasta.
Tingimata!
"Mees", "naine", "tüdruk", "poiss" - need pelgalt stereotüübid.
Loomemajanduses, mida Eesti peab jõuliselt asuma üles ehitama, on need ainult takistuseks.
Kooseluseadus on õige samm. Seadusega peab kaasnema kontserteeritud koolitus- ja teavituskampaania, et ka suhtumised ümber muuta.

 
At 09:20, Blogger Priit Pullerits said...

Küsimus: kui kooseluseadus on see, mis ta on, kooseluseadus, siis miks nt ema ja poeg, kes elavad koos, või isa ja poeg, kes elavad koos, või ema ja tütar ja poeg, kes elavad koos, jne, jne, ei või selle alusel oma kooselu registreerida - kui see on kooseluseadus? Või ei ole see ikkagi kooseluseadus? Ahh?

 
At 09:56, Anonymous Anonüümne said...

Miks mitte. Mina saan pealkirjast nii aru. (Diskussiooni pole jälginud.)

 
At 10:02, Anonymous Gustav, Viiratsi vald said...

Inimesed elavad ikka koos. Ju seal on siis vaja midagi juriidiliselt reguleerida. Mina seda juristide värki ei tunne. Tundub ohutu asi olevat.

 
At 10:49, Anonymous Anonüümne said...

Kooseluseadus sellisel kujul on ebavajalik. Kuid mitte sellest aspektis, et seal on sees samasooliste kooselu lubamist käsitlevad punktid. See ei ole oluline. Pigem on probleem hoopis muus ja laiem. Riiklikul tasandil üritatakse reguleerida valdkond mis ei vajaks täiendavat regulatsiooni. Täiskasvanud, teovõimeline inimene suudab oma eraelu ise korraldada ilma riigipoolse täiendava sekkumiseta. Sellega tulevad väga hästi toime ka samasoolised paarid.
Kui minul ja näiteks ühel suvalisel Priit P peaks tekkima soov alustada kooselu saame me ka juba kasvõi täna leivad ühte kappi panna (st kappi mis jäi tühjaks kui me sealt välja tulime). Mitte miski ei takista meid seda tegemast ka täna. Ja ka täna on juba võimalus reguleerida oma suhteid juristide abil.

Mulle on vastuvõetamatu riiklikul tasandil tehtav tarbetu ülereguleerimine. See on kooseluseadus probleem, mitte samasooliste kooselu lubamine. Väited, et samasooliste kooselu ohustaks kuidagi minu senist traditsioonilist perekonda on jama. Ainus kes suudab traditsioonilist perekonda ohustada on mees ja naine ise. Mitte mingid homod või lesbid. Kuigi mõte kahest kaunist lesbist minuga on ju siiski pisut ahvatlev. Aga kolmekesi ei tohi. See on väär. Põrgus ei tahaks ju põleda.
Muuseas, ka abielu on näide ühest riiklikust kontrolli meetodist. Soov suruda inimesi tarbetutesse lahtritesse.

PS. Kas sina juba oled kooseluseadus kavandit lugenud. Ajaleheartiklid ei lähe arvesse, tööd tuleb teha ikka algmaterjaliga.

 
At 13:01, Anonymous Anonüümne said...

Muljetavaldav. Mens sana in corpore sano. Hea füüsiline vorm tagab vaimse teravuse. Intrigeeriv teema on hetkel näiteks alma materi juhtimine, millest kirjutatakse kahetsusväärselt vähe võrreldes näiteks Swedbanki Haapsalu kontori afääriga.

 
At 13:26, Blogger Priit Pullerits said...

13:01 - väga õige. Alma materi juhtimise asjus tekkinud tülidest ja vastuseisudest kirjutan homses Postimehes pika ja põhjaliku loo.

 
At 15:37, Anonymous Anonüümne said...

Nii Alma Materi juhtimise kui ka kooseluseaduse juures on sama probleem: teatud grupp tagurlasi klammerdub kramplikult iganenud ja jäädavalt minevikku kuuluvate ettekujutuste ja tõekspidamiste külge ega taha aru saada, et uus on alati parem kui vana.

 
At 16:09, Anonymous Sadulamees Erki said...

Aaviksoo kirjutab Tartu tulevikust mažoorse pildi. Pakub lahenduseks kalossitootmise alustamise. Minagi pole kõige optimistlikum ses suhtes. Kapitalism paneb meid põlvili ja kui Putin veel väikese ida-ukraina korraldab, siis on puhta perses, sorri. Loodan et PP või mõni autoriteetne mees Tartu tsiklistide ringkonnast lükkab selle nutuhala ümber?

 
At 16:34, Anonymous Anonüümne said...

Kurat mees! Ära nuta ega hala. Tee endale idu firma, aja papp kokku ja naudi suvist Tartut. Ilge kuradi pessimist. Sinusuguseid on meil palju.
Voldemar, autoriteet

 
At 16:46, Blogger Priit Pullerits said...

ma ei taha siin kuulda mingit nutulaulu! See on blogi, kus on lubatud ainult võitluslikud meeleolud. Igasugused paanikakülvajad tuleb...

 
At 16:56, Anonymous Anonüümne said...

Võitluslikud meeleolud peaksid millelegi reaalsele põhinema. Näiteks kui Eesti riik teeb karistusoperatsiooni setude juurde või Saaremaale (kuna see on olnud traditsiooniline kommarite kasvulava). Või olgu või Toompeale lödipükse korrale kutsuma. Miks ei peaks see võimalik olema? Kas Eesti rahvas on viletsam kui kreeklased või lõuna-korealased? Kes kukutasid oma valitsused kui need välismaiste kommionudega väga tiiba ripsutama hakkasid. Ma küsin: kas eesti rahvas on viletsam?

 
At 17:39, Anonymous Anonüümne said...

Ei ole viletsam. Eesti rahvas on väga hea. Kannatab kõik ära - nii omamaised kui võõrad kupjad ja peremehed.

 
At 20:41, Anonymous Faust said...

Mis toimub Tartu Ülikooliga? Vihjatakse et keegi suur ülemus keeranud asja tuksi? Aga kes? Arnold Koop see küll olla ei saanud?

 
At 20:41, Anonymous Faust said...

Mis toimub Tartu Ülikooliga? Vihjatakse et keegi suur ülemus keeranud asja tuksi? Aga kes? Arnold Koop see küll olla ei saanud?

 
At 20:59, Anonymous Anonüümne said...

Koop oli legendaarne rektor. Tema ajal ülikool igatahes vähikäiku ei teinud

 
At 21:57, Anonymous Anonüümne said...

Ilma Koobita poleks Priidust ajakirjanikku saanud.

 
At 22:04, Anonymous Anonüümne said...

Pada sõimab katelt... Sportfoto piltidel ei hiilga hr. Pullerits ka oma reieümbermõõduga.

 
At 14:59, Anonymous Kristjan said...

Hr. Pullerits, nädalavahetusel Valgas tehti naistearvestuse V40 klassis 90km eraldistardi sõidus keskmiseks kiiruseks 33,8 km/h.

Hr. Pullerits tegi maha lühikesi temposõite. Palun väga - ootan 90km "temposõidu" keskmist mis ületaks Eesti naiste kiirust.
PS! Naiste kiirus tehti triatloni sees.

Pehmod vabandused jäävad ehk kirjutamata ja on oodata 90km aega. (ca kolm koduringi vist?)

 
At 03:43, Blogger oakleyses said...

tiffany and co, christian louboutin outlet, longchamp, oakley sunglasses, michael kors outlet, michael kors outlet, replica watches, nike air max, michael kors outlet, louis vuitton, michael kors outlet, prada outlet, cheap oakley sunglasses, oakley sunglasses, gucci outlet, prada handbags, michael kors, polo ralph lauren outlet, kate spade outlet, ugg boots, ray ban sunglasses, ugg boots, jordan shoes, ugg boots, nike outlet, burberry outlet online, longchamp outlet, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, louis vuitton outlet, michael kors outlet, louis vuitton, tory burch outlet, ugg boots, louis vuitton, louboutin, nike air max, louboutin outlet, chanel handbags, longchamp outlet, louboutin shoes, burberry, tiffany jewelry, nike free, uggs on sale, oakley sunglasses, replica watches

 
At 03:46, Blogger oakleyses said...

new balance pas cher, sac longchamp, hogan, true religion jeans, kate spade handbags, nike air max, air max, north face, ray ban pas cher, air jordan pas cher, true religion outlet, nike air max, ralph lauren pas cher, north face, louboutin pas cher, coach purses, sac guess, lululemon, coach outlet, timberland, nike roshe, longchamp pas cher, michael kors, burberry, air force, true religion jeans, lacoste pas cher, tn pas cher, nike air max, abercrombie and fitch, true religion jeans, hermes, vanessa bruno, michael kors, nike free run uk, michael kors, ray ban uk, ralph lauren uk, coach factory outlet, nike blazer, mulberry, michael kors, coach outlet, converse pas cher, nike free, vans pas cher, oakley pas cher, nike roshe run, hollister, hollister pas cher

 
At 03:49, Blogger oakleyses said...

bottega veneta, giuseppe zanotti, mac cosmetics, nike air max, north face outlet, longchamp, lululemon, soccer jerseys, mont blanc, new balance, celine handbags, baseball bats, oakley, ralph lauren, babyliss, louboutin, valentino shoes, insanity workout, vans shoes, nike trainers, iphone 6 cases, asics running shoes, reebok shoes, mcm handbags, beats by dre, ferragamo shoes, chi flat iron, hollister, jimmy choo shoes, nike huarache, wedding dresses, nfl jerseys, instyler, p90x workout, ghd, north face outlet, herve leger, abercrombie and fitch, iphone 6s cases, iphone 6s plus cases, iphone cases, hollister, soccer shoes, ipad cases, birkin bag, nike roshe, s5 cases, iphone 6 plus cases, timberland boots, iphone 5s cases

 
At 03:52, Blogger oakleyses said...

louis vuitton, converse, canada goose outlet, michael kors outlet, michael kors handbags, pandora jewelry, moncler, hollister, ray ban, sac louis vuitton pas cher, moncler, lancel, ugg boots uk, bottes ugg, doke gabbana outlet, moncler, coach outlet, montre pas cher, louis vuitton, moncler outlet, canada goose, louis vuitton, moncler, michael kors outlet online, doudoune canada goose, thomas sabo, moncler, karen millen, juicy couture outlet, toms shoes, wedding dresses, converse outlet, canada goose, moncler, vans, marc jacobs, links of london, hollister, pandora jewelry, moncler, canada goose uk, ugg,uggs,uggs canada, nike air max, swarovski, canada goose, pandora charms, ugg,ugg australia,ugg italia, swarovski crystal, supra shoes, canada goose, pandora charms, barbour jackets

 

Postita kommentaar

<< Esileht